miercuri, 9 februarie 2011

Ochi Cruzi - Cateodata nu este nevoie de nici o vorba,o singura privire ne poate face sa intelegem.


Ochi Cruzi

Spune-mi iubito,cu ce-am gresit in viata,
Caci ti-am iubit cruda-ti privire,ca de gheata.
Dar nu ma mai vezi acum,si doar ma ignori
Imi mai zici din cand in cand apusa:”doar..mori!”
Sa ma departez de asta lume de cosmar
Sa plec,sa ma desprind de orice gust amar?
Nu pot,caci te iubesc dar nu vrei sa intelegi
Si preferi uneori,de ignoranta sa ma legi.
Ah,blonda mea iubita,oare cu ce-am gresit?
Prin vorbe,acte?Sau faptul ca te-am iubit?
Si inca te iubesc si chiar te voi iubii,
Chiar daca dragostea pentru mine va murii.
Si-n cele din urma ,voi ramane doar cenusa
Ce-ti bate,indragostit,incet acum la usa.
Si cu sufletu-nghetat asteapta sa-i raspunzi
Ce nu se va mai ferii de ai tai ochi cruzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu