miercuri, 9 februarie 2011

Inger si Demon-O alta dimensiune a realitatii, a spiritului. O combinatie intre intunericul si lumina din fiecare om. Lupta dintre bine si rau. Restul...

INGER SI DEMON


Ce poate vedea un inger la un demon?
O entitate cu inima de gheata,de dragoste afon.
Dar tu,blonda diafana craiasa printe toti,
Prin frumusetea-ti sa face pace poti.

O viata,doua,trei,o eternitate de-as avea,
Sa le petrec cu tine,si-o dragoste aievea.
In brate sa te strang si la ureche sa-ti soptesc,
Si-n fiecare dintre ele..sa te iubesc imi doresc.

Dar raiul,iadul...de pamant sunt departate.
Cu suflete apostate,de noi doi luate
Dar ca si vechiul Styx,dragostea e vesnica.
Si parca de sus ma privesti...cu o fata “satirica”.

“Peccavimus”...dar in zadar,incep singur sa soptesc,
Si incet,incet de chipul tau n-o sa ma mai feresc.
Caci printe stele eu acum as vrea sa te zaresc,
Caci frumusetea ta,vesnic leac - si zeii-ntineresc.
               
Te uiti la mine,sclipesti aprins!ma chemi..timida,
Dar eu ca si “Advocatus Diaboli” stau drept,cu inima vida
“Memento Mori!” aud brusc...in tacerea noptii-
Ma uit,te vad...si plec.Te las in voia sortii…

Si totusi,as vrea sa te imbat cu vorbe dulci,
Tu sa ma saruti,somnul meu cel trist sa-l alungi!
O iubito! Inger al Nirvanei ce ras hain!
Incep sa scap din mine toata ura ce o tin…

Apuca-ma de mana,ia-ma cu tine,vreau sa vin!
In alta dimensiune sa fugim!In brate sa te tin,
De realitate sa ne rupem,sa fim doar noi doi oriunde
Ca doi indragostiti sa plutim...pe sunete,pe unde.

Coboara-te din cer,vin-o la mine si ridica-ma!
Esti “ne varietur”,stai,ma privesti...vin-o,ia-ma!
Grabeste-te iti zic..."Festina lente” imi raspunzi!
Deja in locul sufletului meu ai inceput sa patrunzi.

Incerc sa merg incognito...spre tine ma avant!
Te vad cum plutesti in aer,peste parul meu carunt...
As vrea sa te cuprind  de brau si sa ne pierdem...
Sa fim ca doi nebuni!Doar dragoste s-avem.

Te-am vazut,te-am auzit...O tu blonda diafana!
Doresc sa te-ating , pe cap sa-ti pun coroana.
Dar plin de sinistre stari,ganduri si chiar sentimente,
Incep sa repet continuu,doar niste versuri...lente:

"Trec clipe si nopti
Cu gandul la tine...
Trec lacrimi purtate
Pe chipuri straine...
Traiesc in teroare,
Pierdut in uitare!
Purtat si de...vant
Dar tot incercand..."

Ma uit,te privesc in ochi:ce ochi angelici,verzi!
Doar cateva secunde necesare in ei ca sa te pierzi.
O sclipire luminoasa!..Un mesaj de neinteles!
Sa te ascult?Sa te urmez? Ma intreb..am de ales?

O senzatie,o idee..si brusc incep sa pricep.
Acel mesaj ascuns...Deja il vad si il concep!
O..ce sacrifiu trebuie facut!...insasi vesnicia,
Doar pentru dragostea de azi... si pururea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu