miercuri, 9 februarie 2011

Doar o Fereastra - Simtim uneori nevoia de a atribuii niste calitati umane lucrurilor fara viata,ce are daca acest geam mistic ar pastra in el,odata cu culorile,si viata?


Doar o fereastra

Lasa-ma sa adorm langa tine,iubita mea.
Si gandeste-te din nou,cand seara venea
Eu te strangeam in brate,si trist te sarutam
Cand deliram in violet,eu nu te mai vedeam.

Dar ma trezeam,absent de mine uneori
Si te vedeam,intinsa,tipand intr-una”Mori!”
Si te uitai la geamul galben,ce isi schimba culoarea
Si se facea mai violet,mai alb;isi arata splendoarea

Chiar si-acum,cand te rog,sa dorm sa-mi mai permiti
Stai pe covor intinsa,te uiti la geam,si-ncet tu te iriti
Dar nu-mi raspunzi,te uiti la geamul verde
Ce incet-incet dar sigur,pe tine el te pierde.

Si stau si ma gandesc,cu ce el te-a vrajit
Un geam,pustiu si simplu,ce spui ca a gresit.
Negru,alb,gri,albastre,verzi,galbene cu puncte violete
Acest geam sinistru,incet se schimba-n toate.

Dar,deodata te intorci,si vi grabita-n pat.
Facandu-se liniste…Se-aude doar din sat
Cate o voce in ecou,cateva clape apasate
Putine sunete acum,dar si ele colorate.


Spre fereastra mai ciudata,acum arunc o privire
E transparenta.Brusc ma cuprinde-o fericire
Sa stiu ca acele culori sinistre,acum au murit.
Ma intorc spre tine iubito,si te sarut uimit.

Dar nu mai schitezi nici un gest,parca moarta ai fi
Caci brusc te schimbi si tu ca vechile culori vi.
Dar imi dau seama,socat.Geamul transparent
Tie iti aducea moarte,in cele din urma…ce latent.

Un comentariu: