miercuri, 9 februarie 2011

Doar o Despartire - Viata este o clepsidra,de ce nu ar putea fi si dragostea?


 Doar o Despartire

Si ultima privire cade pe-un alt ceasornic                                           
Apoi cad brusc intr-un somn,aproape vesnic.
Si incep sa visez,dar ce stare de reverie,
Cand te vad iubito,in salon…ce veselie
Ma cuprinde cand te-aud cantand din nou,
Caci tu faci vioara sa sune ca pianul in ecou.
Al tau par blond,pe-al vioarei corp se-ntinde.
O privire de-ochi verzi,incet mintea imi inchide.
Lasi vioara la o parte,si te-ndrepti catre clavir.
Si incepi sa canti din nou,si ma chemi dar in delir,
Eu raman tot asezat ,privindu-ti alba piele
Ce,sub razele nocturne,straluceste,ca de perle.

Te ridici de la clavir,dar vad o fata prea perfida! 
Ce se reflecta asta seara,in a salonului oglinda.
Si cu mersul gratios,spre mine te indrepti
Parca sa te invit la vals,in sinea ta,tacuta-astepti.
Dar n-o fac,nu iubito,caci ma ridic si te sarut!
S-apoi valsam.S -alte muze pe loc au aparut,
La vioara si clavir,cantand ceva mai romantic,
Cat timp eu ma-mbat cu al tau parfum mirific.
Ah,blonda mea iubita,cat de mult te-am asteptat,
Si-n fiecare vis,trist,vesel cat de mult te-am cautat.
Pentru un sfarsit absurd,doar o alta despartire,
Care doare,la fel de mult precum orice alta iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu